ارزانترین باربری مشهد به البرز کرج حمل اثاثیه منزل اداری تخفیف ویژه

چهارشنبه 5 خرداد 1400
16:44
نتسان

باربری مشهد کرج و استان البرز یک از موفقترین باربری هایی می باشد که سالهاست در این مسیر به سرویس دهی به هموطنان عزیز مشغول می باشد. سرویس های زیادی این مسیر باعث شده است که این مجموعه فکر راه حلی برای کاهش هزینه و نرخ کرایه این مسیر بیفتند و تاکنون تلاش نموده اند تا با گرفتن مسیر در برگشت یعنی از استان کرج به مشهد قیمت رفت را نیز به شدت کاهش دهد که تا حدود زیادی نیز موفق بوده است.

موسسه ن باربریتسان نامی شناخته شده در بین هموطنان عزیز در دو شهر مشهد و تهران می باشد به ادعای همین هموطنان عزیز آنچه که باعث این شهرت شده است دو عامل اساسی در کنار سایر خدمات این مجموعه بوده است:

1- قیمت و کرایه و نرخنامه بسیار پایین تر از سایر باربری های سطح کشور که هم اکنون باربری نتسان که نام تجاری همان باربری بین شهری و درون شهری از مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور می باشد به عنوان ارزان ترین باربری ایران شناخته شده است.

2- دقت در سرویس دهی و سرعت عمل بسیار بالای این باربری به علت داشتن تعداد زیادی انواع مختلف ماشین از جمله ماشین های سبک نیسان وانت بار و ماشین های سنگین خاور مسقف کامیون تریلی ده چرخ .

در کنار موارد فوق باربری مشهد کرج البرز به علت اموزش های ویژه کارگران خود توانسته است رضایت بسیار خوبی را در برخورد با مشتریان و اخلاق مداری از ان خود نماید . کلیه کارگران و رانندگان باربری نتسان کاملا ماهر می باشد و به خوبی در کار خود مهارت دارند و مسلط دارند.

گرچه شاید عده ای تصویر نمایند حمل بار و اثاث کشی کاری می باشد که نیاز به هیچ گونه تخصص ندارد اما تجربه نشان داده است بسیار مهم و با اهمیت می باشد که هرگونه جابجایی بار و یا اثاثیه باید اصولی باشد و عدم رعایت درست آن باعث خسارت به بار مشتری شده و باعث نارضایتی می شود.

باربری نتسان با داشتن ده ها اکیپ آماده به کار در هر ساعتی از شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت هموطنان عزیز می باشد. و با توجه به اینکه هزینه و کرایه این باربری به شدت پایین تر از سایر باربری های سطح کشور می باشد , شما هموطنان عزیز می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از سرویس های این مجموعه از مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور و مخصوصا مسیر مشهد به استان البرز و کرج و کمال‌شهر، نظرآباد و محمدشهر ماهدشت مشکین‌دشت هشتگرد چهارباغ شهر جدید هشتگرد اشتهارد گرمدره گلسار کوهسار استفاده نمایید

اما اگر تصمیم دارین بار اثاثیه خرده بار و اثاث کشی و اسباب کشی نماید از شهر مشهد به استان البرز و یا هرکدام از شهرهای این استان باید بدانید شما حق انتخاب فقط یک مسیر اصلی را دارید

مسیر 1 946 کیلومتر 10 ساعت و 31 دقیقه

این مسیر در تصویر شاخص کاملا شناخته شده می باشد.

بار دیگر در انتها حساسیت حمل بار بین شهری و مخصوصا در مسیرهای طولانی را یادآور می شویم چیدمان اصولی بار بسیار مهم می باشد نوع وسیله نقلیه مناسب بار و همچنین داشتن بیمه و بارنامه معتبر از دیگر ملزومات یک حمل بار مطمئن و بدون دردسر بین شهری می باشد.

باربری نتسان با افتخار اعلام میدارد که در تمام این سالهای خدمت رسانی , سرویس دهی به هموطنان عزیز را با کمال دقت و حساسیت انجام داده است و حتی یک مورد شکایت از سمت هموطنان عزیز مبنی بر قصور کارگران و اضافه قیمت گزارش نشده است و آن به دلیل دقت و نظارت مجموعه مدیران این مجموعه بوده است.

باربری نتسان با اعتقاد به اینکه با کاهش کرایه میتواند مشتریان بیشتر جذب نماید و این افزایش مشتریان باعث افزایش درامد شرکت خواهد شد این راه را ادامه داده است و انشالله ادامه خواهد داد


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]