باربری مشهد ارزانترین باربری از مشهد به استان خوزستان

يکشنبه 9 خرداد 1400
9:21
نتسان

باربری مشهد به خوزستان با افتخار اعلام می نماییم که باربری مشهد به خوزستان و تمامی شهرهای استان خوزستان ارزانترین باربری حال حاضر کشور می باشد باربری مشهد به خوزستان دارای صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد که در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان آغاز به فعالیت نمود.

باربری مشهد به اهواز و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اهواز یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و از سال ۱۳۰۳ تا کنون به‌عنوان مرکز استان خوزستان شناخته می‌شود. جمعیّت این شهرستان طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ حدود ۱٬۳۰۳٬۰۰۰ نفر می‌باشد ، که به‌عنوان هفتمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید.

باربری مشهد به دزفول و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت ۴۷۶۲ کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع ۱۴۳ متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید.

باربری مشهد به آبادان و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: آبادان شهری در استان خوزستان و جنوب‌غرب ایران، مرکز شهرستان آبادان و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است که بر جزیره‌ای هم‌نام خود در ۵۳ کیلومتری خلیج فارس در نزدیکی با مرزهای عراق و کویت جای گرفته‌است. این شهر همچنین دارای فرودگاه و بندر است و به دلیل داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی راهبردی بودن و هم‌مرزی با کشور عراق، از زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه و ایران بوده‌است. یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های نفت جهان در این شهر قرار دارد. نفت از اغلب مناطق خوزستان با لوله به این شهر می‌رسد و پس از تصفیه به کلیه جهان صادر می‌شود. نزدیکترین شهر به آبادان، خرمشهر است که حدود ۱۵ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

باربری مشهد به ماهشهر و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: بندر ماهشَهر شهری است که در جنوب استان خوزستان کشور ایران با طول جغرافیایی ۴۹ درجه و ۱۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۰ درجه و ۳۳ دقیقه واقع شده‌است. شهر ماهشهر، مرکز شهرستان بندر ماهشهر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود ۳ متر می‌باشد. ماهشهر کنونی شامل دو بخش می‌باشد، ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیهٔ صنعتی. بندر ماهشهر دارای مساحت ۲۷۱۳ هکتار می‌باشد که پس از اهواز، دزفول و بهبهان وسیع‌ترین شهر خوزستان است. بندر ماهشهر دارای ۳۷۲ هکتار بافت فرسوده‌است که مساحت زیادی می‌باشد و حدود ۱۵٪ کل مساحت شهر است.

باربری مشهد به خرمشهر و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: خُرَّمشَهر یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان و مرکز شهرستان خرمشهر است. این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون و در ناحیه‌ای باتلاقی و پست در دلتای رودخانهٔ اروندرود قرار گرفته و ۲۳ کیلومتر مربع مساحت دارد.

باربری مشهد به اندیمشک و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: اندیمِشک از شهرهای شمال استان خوزستان است و در ارتفاع ۱۷۶ متری از سطح دریا، در کوه‌پایه زاگرس میانی قرار گرفته‌است. اندیمشک دارای سه سد با نام‌های کرخه، دز و بالارود است.

باربری مشهد به ایذه و استان خوزستان با ارزانترین قیمت و تا 70% تخفیف کالا و اثاثیه شما را حمل و جابجا می نماید: ایذه، از شهرهای استان خوزستان است که در مناطق کوهستانی این استان قرار دارد. شهرستان ایذه در جنوب غرب ایران است که پیشینه تاریخی آن بنادر پژوهش‌های انجام شده. وجود آثار و سنگ‌نبشته‌های باستانی مربوط به دوران ایلامیان می‌باشد. نام قدیمی این شهر در زمان اتابکان مال امیر (مالِمیر) نیز نامیده می‌شود. ایذه همچنین پایتخت حکومت اتابکان بوده‌است. ایذه به دلیل موقعیت خاص جغرافیای و سیاسی خاص مورد توجه پادشاهان و بزرگان دوران گذشته نیز بوده و از جمله افراد بانفوذ این شهرستان در دهه‌های گذشته و تا پیش از انقلاب می‌توان به آمحمد جوادخان درگاهی اشاره نمود که به مدت ۴۶ سال از طرف حکومت مسیولیت حکمرانی بر گرمسیرات بختیاری و ریاست ایل دیناران را بر عهده داشت. مردم این شهرستان اکثر از طوایف دینارانی باب و طایفه اورک می‌باشند.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]