ارزانترین حمل بار و اثاثيه از مشهد به گيلان و شمال کشور

شنبه 22 خرداد 1400
15:49
نتسان

استان گیلان یکی از استان های شمالی کشور است که دارای بیش از 50 شهرستان می باشد. و مرکز آن شهر رشت می باشد. دارای طبیعتی زیبا و بکر بوده که خود سبب جذب گردشگران متعدد می شود. فاصله رشت تا شهر مشهد حدودا 1220 کیلومتر می باشد. اگر قصد دارید از شهر مشهد به استان گیلان حمل اثاثیه و بار داشته باشید باید نکات حمل و نقل بین شهری را به خوبی رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید. وقتی موضوع حمل بار و اثاثیه بین شهری شهرهای شمالی کشور است وضعیت جاده ها اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا در اکثر موارد جاده های شمالی دارای بارندگی می باشند. بدلیل بارش باران دید افقی کاهش می یابد از اینرو رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را رعایت نمایند.

از سوی دیگر بارش باران باعث آسیب به اثاثیه خواهد شد اگر به دقت بسته بندی نشده و از وسیله نقلیه مناسب استفاده نشود. بنابراین آشنایی با وضعیت جاده ها و آب و هوا در جاده های منتهی به شمال کشور با اهمیت تر می باشد. همچنین گاهی اوقات به دلائل مختلف مثل همین بارندگی ممکن است جاده های منتهی به مقصد مسدود باشند و عدم آگاهی از آن باعث اتلاف وقت و گاهی خسارت به اثاثیه خواهد شد.

اگر قصد خرید منزل در یکی از شهرهای استان گیلان مثل رشت را داشته باشید باید با محله های مختلف آن آشنایی پیدا کرده و مناسب با بودجه خود بهترین مکان را برگزینید. یکی از محله‌هایی که نمی توان آسان از کنار آن گذشت محله منظریه رشت است. منظریه در جنوب رشت واقع شده و به دلیل اینکه جزء محلات قدیمی رشت است کوچه‌های قدیمی و البته بسیار دیدنی‌ای دارد. یکی دیگر از محله های شهر رشت محله رشتیان است که به دلیل خوش مسیر بودن آن بسیار معروف شده است. و جزء مناطق بالا شهر رشت محسوب می شود که قیمت خانه ها در این منطقه به نسبت بالاست.

وجود جاذبه های گردشگری و بکر استان گیلان باعث شده تا هرساله تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه بیایند. اگر این زیبایی های چشم گیر باعث شده تا شما تصمیم به نقل مکان از مشهد به استان زیبای گیلان را داشته باشید از شما دعوت می کنیم که حمل بار و اثاثیه خود را به گروه باربری نتسان بسپارید.

شرکت حمل و نقل شهری و بین شهری نتسان با انواع متنوع از کامیون ها و خاور های مسقف و همچنین انواع وانت بار مانند نیسان با چادر ضدآب در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد.

رانندگان و کارگران متخصص در امر اثاث کشی و چیدمان درست و اصولی بار باعث شده است شرکت نستان یکی از موفقترین شرکت ها در حوزه حمل و نقل جاده ای و شهری به شمار آید. ما در صورت نیاز شما به بیمه بار تمام بار و کالای شما را بیمه خواهیم کرد تا از این جهت هم کاملا اسوده خاطر باشید.

شرکت باربری نتسان علاوه بر حمل و اثاث کشی و اسباب کشی شما از مشهد به استان گیلان و شهرهایی مانند رشت و ... آماده همکاری با مغازه داران و کسبه محترم جهت حمل محصولات , سفارشات و خورده بار در سطح شهر مشهد می باشد تا بدونه هیچ گونه دغدغه و با حداقل هزینه کالا و خوردبار خود را به شهر مقصد ارسال نمایند.

جهت اطلاع قیمت ، استعلام قیمت و نحوه هماهنگی و درخواست خودروی مناسب به جهت حمل بار و مشاوره با کارشناسان ما در تهران یا مشهد با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق وارد نمودن شماره تلفن خود در قسمت پنل مربوطه در سمت چپ تصویر و یا در صفحه اول سایت با ما در ارتباط باشید .


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]