بزرگترین باربری مشهد به کاریز(تایباد) ارزانترین کرایه

شنبه 12 اسفند 1402
15:06
نتسان

بزرگترین باربری مشهد به کاریز(تایباد) ارزانترین کرایه

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به کاریز (تایباد) در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده حمل بار و اثاثیه منزل و همچنین کالای اداری و تجاری همشهریان عزیز می باشد. لذا چنانچه قصد دارین از مشهد به کاریز (تایباد) اثاث کشی و اسباب کشی نمایید پیشنهاد میکنیم جهت دریافت لیست قیمت تعرفه و کرایه انواع ماشین های سبک و سنگین زیر حتما با ما تماس برقرار نمایید

باربری مشهد در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود این مجموعه در مشهد و تهران لقب ارزانترین باربری را به نام خود نموده است.

ناوگان موسسه باربری مشهد شامل پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ می باشد که هرکدام برای مسیر مشهد به کاریز (تایباد) دارای نرخنامه تعرفه و کرایه مخصوص خود می باشد که توسط باربری مشهد با 70% تخفیف ارائه می شود.

مسیر مشهد به کاریز (تایباد) از جمله مسیرهایی می باشد که معمولا در هفته چندین سرویس به این شهرستان سفارش داده می شود به همین جهت مدیران باربری مشهد تصمیم گرفتند برای این مسیر تخفیفات بسیار خاص و ویژه را ارائه نمایند . برای این مسیر یعنی مشهد به کاریز (تایباد) تمامی ماشین های سبک و سنگین پیکان وانت – نیسان – آریسان – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون تریلی و ده چرخ موجود می باشد.

کاریز شهری در بخش مرکزی شهرستان تایباد استان خراسان رضوی ایران است.که در زمان های قدیم به دلیل موقعیت جغرافیایی و تجاری دو کشور ایران و افغانستان ، بیشتر مرکز کاروانسراها و استراحتگاه های کاروان هاو مسافرین بوده است . این شهر در فاصله کمی در شمال شهر تایباد و در جاده تایباد به مشهد قرار دارد.از ادغام روستاهای کاریز و سعد آباد در سال 1382 شهر کاریز تاسیس شده است. عملیات ساخت راه کنارگذر شهر کاریز نیز در دست انجام است. ساختمان بیمارستان قدیمی کاریز در سال ۱۳۸۴ تبدیل به دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد تایباد شد. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹5 جمعیت این شهر ۱1٬102 نفر (در 3٬0۰۹ خانوار) بوده است.

حمل بار و اثاثیه و کالاهای صنعتی و اداری بین شهری بسیار متفاوت تر از درون شهری می باشد مخصوصا برای مسیرهای طولانی از جمله مسیر مشهد به کاریز (تایباد) در نتیجه شما مشتریان عزیز باید بدانید که نباید به هر باربری اعتماد نمایید چرا که اکثر باربری های موجود در شهر مشهد تنها توان حمل بار درون شهری را دارند.

باربری مشهد به کاریز (تایباد) با کمال احترام بیمه نامه معتبر و بارنامه معتبر برای کالا و اثاثیه شما صادر خواهد نمود . بیمه حمل و نقل کالا یا بیمه نامه باربری, بیمه ای است که بموجب آن بیمه گر در مقابل حق بیمه ای که از بیمه گذار دریافت میکند متعهد میشود چنانچه در جریان حمل کالا از نقطه ای به نقطه دیگر در نتیجه وقوع خطرهای احتمالی ، کالای شما از بین برود و یا خسارت ببیند از طریق بیمه گر خسارت شما جبران شود .

باربری مشهد به کاریز (تایباد) هرگونه انتظار شما از یک باربری را قطعا برآورده خواهد نمود هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و سرعت عمل و دقت. بنابراین با اطمینان خاطر به شما خواننده گرامی میگویم ما بهترین شرایط سرویس دهی را از شهر مشهد به باربری مشهد به کاریز (تایباد) فراهم نموده ایم پس بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه بار و اثاثیه خود را در مشهد به ما بسپارید و در کاریز (تایباد) از ما تحویل بگیرید.


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]