باربری از مشهد به بجستان با 70% تخفیف خاور نیسان

شنبه 12 اسفند 1402
15:13
نتسان

باربری مشهد به بجستان با 70% تخفیف خاور نیسان

همشهریان و هموطنان عزیز مستاجرین و صاحبین کسب و کارها , اگر می خواهید از هر نقطه و منطقه شهر مشهد هر نوع کالا اسباب و اثاثیه خود را حمل و جابجا نمایید و به شهرستان بجستان ارسال نمایید قطعا بدانید که باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب می باشد که البته دلایل محکمی برای این ادعای خود داریم

1- باربری مشهد به بجستان ارزانترین باربری حال حاضر در مشهد می باشد به عبارت دیگر شما هیچ شرکت حمل و نقل در مشهد نمی توانید معرفی نمایید که کرایه قیمت نرخنامه و تعرفه آن از نرخنامه اعلامی ما کمتر باشد.

2- موسسه حمل و نقل باربری مشهد به بجستان دارای یکی از قویترین و مجهزترین ناوگان حمل و نقل در ایران می باشد و آن هم به جهت داشتن تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیون – کامیونت – تریلی و ده چرخ که در نوع خود بی نظیر می باشد.

3- وجود کارگران رانندگان و بارچین های حرفه ایی - با سابقه - جوان و ورزیده و همچنین متعهد و با اخلاق که باعث شده است همواره مورد تمجید و تایید مشتریان قرار گرفته شوند.

4- ارائه خدمات جانبی در کنار وظیفه اصلی خود که حمل بار و اثاثیه می باشد که میتوان به 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن نصبیات مانند پرده لوستر و .. 3- حمل و جابجایی بارهای خیلی سنگین مانند یخچال ساید – گاوصندوق – میزهای نهاری خوری بزرگ و ... 4- حمل بارهای حساس الکترونیکی و پزشکی 5- صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر

حال با توجه به توضیحات فوق شما عزیزان خود قضاوت نمایید که آیا باربری مشهد به بجستان بهترین انتخاب برای جابجایی و اثاث کشی شما عزیزان می باشد یا خیر؟ قطعا شما نیز مانند هزاران مشتری دیگر باربری مشهد موافق خواهید بود.

اما در مورد تاریخچه باربری مشهد باید بگوییم که این موسسه بزرگ و عظیم حمل و نقل در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در شهر مشهد و تهران شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بتواند قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار و اثاثیه را تا آنجا که مقدور می باشد کاهش دهد که خوشبختانه این اتفاق خیلی زود افتاد و هم اکنون باربری مشهد ارزانترین باربری در مشهد و ایران این لقب گرفته است.

فاصله مشهد به بجستان حدود 294 کیلومتر می باشد و برای طی نمودن این مسیر تقریبا 3 ساعت و 13 دقیقه زمان لازم می باشد.همچنین باید توجه داشته باشید که برای اینکه از مشهد بار و اثاثیه خود را به بجستان حمل نمایید باید از شهرها و مناطق مهم بزرگراه مشهد به تربیت حیدریه - ملک آباد - رباط سفید - رباط سنگ - کامه علیا و کامه سفلی - تربت حیدریه - جاده گناباد به تربت حیدریه - سه راهی مهنه - فیض آباد عبور نمایید.

بَجِستان ، مرکز شهرستان بجستان، در استان خراسان رضوی است. شهر بجستان، از سطح دریا ١٢۶۵ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۳۹۵، ۱۱٬۷۴۱ نفر جمعیت داشته‌است. انار، کلوچه و زعفران بجستان معروف است.

از طرف دیگر مسیر مشهد به بجستان دارای جاذبه های گردشگری به شرح زیر می باشد 1- آتشکده بازه هور رباط سفید 2- باغات جنگلی کامه علیا و کامه سفلی 3- پارك جنگلی پيشكوه تربت حيدريه 4- باغ ملی تربت حیدریه 5- حمام حاجی رییس تربت حیدریه 6- منزل قدیمی حاجی رییس 7- آرامگاه شیخ ابوالقاسم گورکانی در تربت حیدریه 8- آرامگاه ابوسعید ابوالخیر در روستای مهنه

کلیه پرسنل مجموعه باربری مشهد به بجستان منتظر تماس شما عزیزان می باشند...


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باربری مشهد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]